Ben jij administratief sterk, een talent in (digitaal) organiseren, creatief en heb jij een grote passie voor kennisevenementen? Ben je op zoek naar een functie waarin je veel ruimte en vrijheid krijgt, zelfstandig kunt werken, virtueel (digitaal op afstand) persoonlijke ondersteuning kan bieden en echt jouw toegevoegde waarde kunt laten zien? Dan ben jij de collega die wij zoeken!

 

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een

 

(Virtueel) Assistent Congres- en Eventmanager

24– 32 uur per week

 

Dit ga je doen!

Jij gaat de Congres- en Eventmanager ondersteunen bij de organisatie van meerdere bijeenkomsten. Daarbij ben je onder meer verantwoordelijk voor het gehele registratieproces; van opzetten van het online registratieformulier tot het ontvangen van de deelnemers op locatie of online. Natuurlijk doe je dat nauwkeurig. En je kunt jezelf goed uitdrukken (zowel schriftelijk als mondeling) in zowel Nederlands als Engels.

Je houd  je bezig met de digitale platformen, die we inzetten bij online of hybride bijeenkomsten, het voorbereiden van werkmateriaal, het bijhouden van de informatieve website en overige communicatiemiddelen. Hierbij helpt het als je kennis hebt van MS Office en veel gebruikte online platformen.

Samen met de Congres- en Eventmanager zorg je er voor dat contacten met sprekers, commissies, locaties en overige leveranciers goed verlopen.

 

Kortom, mede door jouw passie voor organiseren van events, je administratieve talenten, je gevoel voor gastvrijheid en jouw verantwoordelijkheidsgevoel, komen er mooie bijeenkomsten tot stand.

 

Jouw basis

Als basis beschik jij over een relevante opleiding (afgerond) op minimaal MBO niveau. Heb je ervaring met het (digitaal) organiseren van kennisevenementen en congressen voor de non-profitsector, dan is dit in je voordeel. Dat je flexibel bent, lijkt ons logisch als je events organiseert. En als Tech-Savvy ben je volledig zelfstandig op gebied van technologie en digitaal werken. Verder ben je leergierig en in het bezit van een grote dosis positieve energie.

 

Leer verder!

Heb je de taken en vaardigheden gelezen? Heb jij hierin minder ervaring in, maar word jij hier wel enthousiast van? Dan ben je alsnog van harte welkom om te solliciteren. Wij kijken graag samen met jou naar de mogelijkheden om jouw loopbaan binnen MOS vorm te geven.

 

Wij bieden

MOS Events bv is een onderdeel van MOS bv en gevestigd in Nijkerk. Wij bieden je een afwisselende zelfstandige baan, waarin je jouw ambities zelf vormgeeft. Je werkt samen met een team van gedreven collega’s en deelt kennis met elkaar. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en directe samenwerking met opdrachtgevers in een informele professionele cultuur. Ook bieden wij de mogelijkheid om thuis en op kantoor te werken.

 

MOS bv is een full serviceorganisatie voor beroeps- en brancheverenigingen met 50 medewerkers, gespecialiseerd in communicatie, (hybride) evenementenorganisatie, webinars en online kennisplatforms, management, secretariaatsvoering en financiële administratie. Met meer dan 30 jaar ervaring in de verenigingsbranche is MOS één van de belangrijkste spelers in Nederland. MOS heeft een professionele studio voor o.a. webinars en podcasts.

 

 

Solliciteer

Voor meer informatie kun je contact opnemen met José Vos (Sr. HR Adviseur): 033 247 34 00. Wij ontvangen jouw CV -met een korte motivatie en foto- graag zo spoedig mogelijk, per e-mail. Je kan jouw reactie mailen naar: jose.vos@mos-net.nl


 

Wij maken gebruik van cookies, gaat u hiermee akkoord? Meer informatie