Vind je het leuk om mensen aan te spreken en verbindingen te leggen?
Kun je omgaan met zeer afwisselende en allerlei soorten personages?
Durf je buiten de kaders te denken om het maximale resultaat te bereiken?
Kun je makkelijk schakelen tussen verschillende opdrachtgevers?

Dan ben jij de Communicatiemedewerker (32-40 uur) die wij zoeken!

Wij zijn op zoek naar een collega die 24/7 met social media bezig is, zijn/haar creativiteit tot uiting durft te brengen, interactie stimuleert en aantoonbare kennis heeft op het gebied van communicatie. Herken jij je in dit profiel? Dan maken wij graag kennis met je! Je gaat werken in een team van in totaal 5 medewerkers.

Taken
Primair ten behoeve van klanten/MOS:

  • social media management:​
    - beheer Twitter/LinkedIn/Facebook en andere social media;
    - berichten op de website plaatsen;
    - maandelijkse statistieken/acties bijhouden van social media en het stimuleren van interactie;
  • opstellen en publiceren van nieuwsbrieven;
  • medeverantwoordelijk voor de uitvoering en begeleiding van communicatieactiviteiten en –projecten (bijvoorbeeld de ontwikkeling van een nieuwe website);
  • creatief ontwerp (bijvoorbeeld uitnodigingen/flyers);
  • het onderhouden van de (operationele) contacten met klanten en leveranciers.

Functie-eisen
Opleiding en ervaring:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • aantoonbare ervaring in het werken voor meerdere externe opdrachtgevers tegelijk.

Vaardigheden:

  • uitstekende ervaring en kundig op het gebied van social media;
  • kennis van MailChimp, Google Analytics, HootSuite is een wens;
  • creatief kunnen denken en ontwerpen (InDesign, Photoshop en Premiere);
  • goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands;
  • ervaring met benodigde software;
  • kunnen werken in een stressvolle omgeving;
  • kunnen werken voor meerdere opdrachtgevers.

De juiste kandidaat voldoet aan de volgende eigenschappen:
Je bent klantvriendelijk, een doener, servicegericht, kan goed plannen en je hebt een flexibele werkhouding. Communicatief ben je vaardig. Je kan goed samenwerken, maar zelfstandig werken is voor jou ook geen probleem. Je weet je aan te passen naar de werksfeer (informeel waar het kan, formeel waar het moet). Het is een pré als je affiniteit hebt hoe een vereniging in elkaar steekt. 

Wie zijn wij?
MOS bv is een full service-organisatie gespecialiseerd in management, secretariaatsvoering, communicatie, financiële administratie en advies voor beroeps- en brancheverenigingen. Met meer dan 25 jaar ervaring in de verenigingsbranche is MOS bv uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers in Nederland, ook internationaal.

Bij MOS bv, met kantoor in Nijkerk,  werken 45 professionals, verenigingsmanagers, communicatiespecialisten, financieel- en administratief medewerkers  die dagelijks klaarstaan voor onze ruim 30 klanten.

Meer informatie
MOS bv heeft de werving- en selectieprocedure uitbesteed aan MOS Select bv. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Goos Terschegget: 033 247 34 34. Wij ontvangen jouw CV -met een korte motivatie- graag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk 16 juli aanstaande per e-mail. Je kan jouw reactie mailen naar: info@mosselect.nl

Wij maken gebruik van cookies, gaat u hiermee akkoord? Meer informatie