Ben jij een ervaren communicatietalent dat voor onze opdrachtgevers een breed scala aan communicatiewerkzaamheden kan verzorgen?

 

Communicatiespecialist / Communicatiemedewerker

(tijdelijke opdracht)

8 - 12 uur per week

Freelance / ZZP

 

Ter versterking van onze communicatieafdeling zijn wij voor een periode van ongeveer 3 maanden op zoek naar een allround communicatieprofessional voor een brede communicatiemedewerkers rol, die in eerste instantie als ondersteunend medewerker van het team zijn/haar creativiteit met een productieve werkwijze tot stand brengt.

 

De werkzaamheden zijn voor een groot deel uitvoerend van aard. Denk daarbij aan:

Het zelfstandig coördineren, realiseren, initiëren en controleren van je communicatiewerk op basis van de klant e/o interne vraag. Het schrijven van teksten op basis van vakinput en dat kunnen verwerken in de reguliere communicatiekanalen.
 

Goed om te weten, het werk van verenigingsprofessionals staat voor een groot deel in het teken van relatiemanagement, contact onderhouden en er achter komen wat de communicatiewensen zijn en dat realiseren binnen afgesproken planning.

 

Concreet betekent dit o.a.

Promotie (bedenken en uitvoeren) van verenigingsactiviteiten en evenementen.
Onderhouden van websites en social media-kanalen (incl. copywrite/social posts)
Opstellen van online nieuwsbrieven, op basis van aangeleverde en zelf verzamelde content.
Overleggen met externe en interne partijen, zoals vormgevers over communicatiemiddelen.
Bewaken van (huis)stijl en controleren van drukproeven.
Project communicatieplannen maken en uitvoeren/ Projectwerkzaamheden coördineren en uitvoeren.
Bijdrage leveren aan samenstellen van vakmagazines.
Ledenbehoud acties.

 

Welke eigenschappen heb jij?

Jij bent doortastend en kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Daarnaast herken je jezelf in een groot aantal van onderstaande eigenschappen:

 

  • Eigenaarschap
  • Klantgericht
  • Lef
  • Open mind
  • Accuraat
  • Creatief
  • Gestructureerd
  • Flexibel

 

 

Dit zijn wij:

MOS bv is een full serviceorganisatie voor beroeps- en brancheverenigingen met 50 medewerkers, gespecialiseerd in communicatie, (hybride) evenementenorganisatie, webinars en online kennisplatforms, management, secretariaatsvoering en financiële administratie. Met 30 jaar ervaring in de verenigingsbranche is MOS één van de belangrijkste spelers in Nederland. MOS heeft in huis een eigen webinarstudio.

 

Reageer!

Ben jij die freelancer / zzp-er waar wij naar op zoek zijn? Laat dan van je horen! We ontvangen graag jouw cv, korte motivatie met foto en informatie over je beschikbaarheid inclusief uur- / dagtarief per mail.

 

Stuur je reactie naar José Vos (Sr. HR Adviseur) via: jose.vos@mos-net.nl  

Heb je vragen of opmerkingen na het lezen van deze vacature? Stel ze gerust!

Je kan contact opnemen met José Vos via: 033 247 34 00.

 

Is dit toch niet jouw opdracht? Via LinkedIn en ons eigen website www.mos-net.nl houden wij je graag op de hoogte van alle vacatures binnen MOS.

 

 

Wij maken gebruik van cookies, gaat u hiermee akkoord? Meer informatie