Verenigingsondersteuning
Het verenigingsbureau is hét kloppende hart van elke netwerkorganisatie. Hier komen alle lijntjes samen en worden ze weer uitgezet. De medewerkers van MOS verzorgen uw ledenservice, ledenadministratie, garanderen een goede (online) bereikbaarheid onder kantoortijd en dragen zorg voor een goede archivering. Ook onderhouden zij contacten met leden en ondersteunen zij de verenigingbestuurders.
Secretariële ondersteunien en ledenadministratie
Als bestuur krijg je te maken met zeer uiteenlopende vraagstukken, secretariële werkzaamheden en de ledenadministratie. Een hele klus. Vanuit MOS helpen wij je verder! Wij regelen naast alle administratieve en secretariële zaken ook de bereikbaarheid van jouw vereniging en ondersteunen bij het voorbereiden, organiseren en opvolgen van (bestuurs)vergaderingen en andere bijeenkomsten. Daarnaast mag je erop vertrouwen dat de ledenadministratie altijd up-to-date is en dat wij zorgdragen voor een goede bereikbaarheid voor jullie leden.
Contact en informeren leden
Ook kunnen en wij een actieve bijdrage leveren aan het actueel houden en/of updates van de verenigingswebsite. Een mailing, nieuwsbrief of enquête versturen? Ook dat kun je ook aan de professionals van MOS overlaten zodat je er als bestuur geen omkijken meer aan hebt. We werken hierbij samen met onze communicatieprofessionals of schakelen waar nodig kennis en expertise in van andere teams. Dat is het voordeel van ons fullservicebureau.
Uw ‘eigen’ kantoor
Bij MOS beschikt je vereniging over een 'eigen' kantoor, alleen dan op afstand. Je ontvangt een zakelijk e-mailadres, telefoonnummer en postbusadres. Onze medewerkers beantwoorden de telefoon, handelen e-mails af en voeren alle voor jouw vereniging benodigde correspondentie. Dit alles vanuit je eigen verenigingsnaam. Ons kantoor kan desgewenst ook worden gebruikt als vergaderlocatie. Wil je hier meer over weten neem dan contact met ons op. Je kunt dit ook altijd bespreken met je verenigings- of accountmananger.